top of page

​NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE

Această notificare de confidențialitate pentru RENAISSANCE TRADE MARKET SRL (care face afaceri ca Ren Energy) ("Ren Energy", "noi", "noi" sau "nostru"), descrie cum și de ce am putea colecta, stoca, folosi și/sau distribui ("prelucrează") informațiile dvs. atunci când utilizați serviciile noastre ("Serviciile"), cum ar fi atunci când:

Vizitați site-ul nostru web la renenergy.com sau orice site de-al nostru care trimite la această notificare de confidențialitate

Interacționați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv în orice vânzări, marketing sau evenimente

Întrebări sau îngrijorări? Citirea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la office@renenergy.com.

REZUMATUL PUNCTELOR CHEIE

Acest rezumat oferă puncte cheie din notificarea noastră de confidențialitate, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe link-ul de după fiecare punct cheie sau utilizând cuprinsul de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați. 

Ce informații personale procesăm? Când vizitați, utilizați sau navigați prin Serviciile noastre, este posibil să procesăm informații personale în funcție de modul în care interacționați cu Ren Energy și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. 

Prelucrăm informații personale sensibile? Putem procesa informații personale sensibile atunci când este necesar, cu consimțământul dvs. sau așa cum este permis de legea aplicabilă. 

Primim informații de la terți? Este posibil să primim informații de la baze de date publice, parteneri de marketing, platforme de social media și alte surse externe. 

Cum procesăm informațiile dvs.? Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu acordul dumneavoastră. Prelucrăm informațiile dumneavoastră numai atunci când avem un motiv legal valabil pentru a face acest lucru. 

În ce situații și cu ce părți împărtășim informații personale? Putem partaja informații în situații specifice și cu anumite terțe părți. 

Cum vă păstrăm informațiile în siguranță? Avem procese și proceduri organizatorice și tehnice în vigoare pentru a vă proteja informațiile personale. Cu toate acestea, nicio transmisie electronică prin internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să ne învingă securitatea și să colecteze, să acceseze în mod necorespunzător. , furați sau modificați informațiile dvs. 

Care sunt drepturile tale? În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea de confidențialitate aplicabilă poate însemna că aveți anumite drepturi cu privire la informațiile dumneavoastră personale. 

Cum vă exercitați drepturile? Cel mai simplu mod de a vă exercita drepturile este prin completarea formularului nostru de solicitare a persoanei vizate disponibil aici: office@renenergy.com sau contactându-ne. Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

CUPRINS

1. CE INFORMAȚII COLECTEM?

2. CUM PRELUCĂM INFORMAȚIILE DVS.?

3. PE CE BAZE JURIDICE NE BAZĂM PENTRU PRELUCRĂRII INFORMAȚIILOR DVS.

4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRĂMȚIM INFORMAȚIA DVS. PERSONALĂ?

5. UTILIZAM COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMAR?

6. CUM TRAȚIEM CONECTAREA DVS. SOCIALE?

7. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

8. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN SIGUR?

9. CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENTIALITATE?

10. CONTROALE PENTRU CARACTERISTICI NU PENTRU URMARE

11. REZIDENȚII CALIFORNIA AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENTIALITATE?

12. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEST ANUNȚ?

13. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN PRIVIND ACEST ANUNȚ?

14. CUM PUTEȚI REVIZIA, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CUM LE COLECTEM DE LA DVS.?

1. CE INFORMAȚII COLECTAM?

Informațiile personale pe care ni le dezvăluiți

Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați.

Colectăm informații personale pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă înregistrați la Servicii, express interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, atunci când participați la activități din cadrul Serviciilor sau în alt mod când ne contactați.

Informații personale furnizate de dvs. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

nume

numere de telefon

adrese de email

adrese poştale

titluri de post

nume de utilizator

preferințele de contact

adrese de facturare

numere de card de debit/credit

Informații sensibile. Atunci când este necesar, cu consimțământul dumneavoastră sau în cazul în care legea aplicabilă permite altfel, procesăm următoarele categorii de informații sensibile:

numere de securitate socială sau alte elemente de identificare guvernamentale

Date de plată. Este posibil să colectăm date necesare procesării plății dvs. dacă efectuați achiziții, cum ar fi numărul instrumentului dvs. de plată (cum ar fi numărul cardului de credit) și codul de securitate asociat instrumentului dvs. de plată. Toate datele de plată sunt stocate de Stripe și Netopia. Puteți găsi link-urile la notificarea de confidențialitate aici: https://stripe.com/en-ro/privacy și https://netopia.ma/en-US/Home/privacypolicy#:~:text=We%20will %20retain%20and%20use ,%20legal%20agreements%20and%20politicile noastre..

Date de conectare la rețelele de socializare.  Vă putem oferi opțiunea de a vă înregistra la noi utilizând detaliile contului dvs. de rețele sociale existente, cum ar fi contul dvs. de Facebook, Twitter sau alt cont de rețele sociale. Dacă alegeți să vă înregistrați în acest mod, vom colecta informațiile descrise în secțiunea numită „ CUM NE MANUȚIM CONECTAREA DVS. SOCIALE? ” de mai jos.

Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.

Informații colectate automat

Pe scurt: Unele informații, cum ar fi adresa dvs. de Internet Protocol (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului, sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre.

Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile dvs. de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și despre utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, browserul și caracteristicile dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, adresele URL de referință, numele dispozitivului, țara, locația , informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și pentru scopurile noastre interne de analiză și raportare.

La fel ca multe companii, colectăm informații și prin cookie-uri și tehnologii similare. Puteți afla mai multe despre acest lucru în Notificarea noastră privind cookie-urile: renenergy.com/cookies.

Informațiile pe care le colectăm includ:

Jurnal și date de utilizare. Datele de jurnal și utilizare sunt informații legate de servicii, diagnostic, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele de jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informațiile despre dispozitiv, tipul de browser și setările și informațiile despre activitatea dvs. în Serviciile  (cum ar fi ștampilele de dată/ora asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le efectuați, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informațiile despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite „dump de blocare”) și setările hardware).

Datele dispozitivului. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, datele acestui dispozitiv pot include informații precum adresa dvs. IP (sau serverul proxy), numerele de identificare a dispozitivului și a aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații de configurare a sistemului.

Date despre locație. Colectăm date despre locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dvs., care pot fi fie precise, fie imprecise. Câte informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. De exemplu, este posibil să folosim GPS și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. curentă (pe baza adresei dvs. IP). Puteți renunța la a ne permite să colectăm aceste informații fie prin refuzul accesului la informații, fie prin dezactivarea setării locației pe dispozitiv. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.

Informații colectate din alte surse

Pe scurt: Putem colecta date limitate din bazele de date publice, parteneri de marketing, platforme de social media și alte surse externe.

Pentru a ne îmbunătăți capacitatea de a vă oferi marketing, oferte și servicii relevante și pentru a actualiza înregistrările noastre, este posibil să obținem informații despre dvs. din alte surse, cum ar fi baze de date publice, parteneri de marketing comun, programe de afiliere, furnizori de date, platforme de social media. , și de la alți terți. Aceste informații includ adrese poștale, titluri de posturi, adrese de e-mail, numere de telefon, date despre intenții (sau date despre comportamentul utilizatorului), adrese IP (Internet Protocol), profiluri de rețele sociale, adrese URL de rețele sociale și profiluri personalizate, în scopuri de publicitate și evenimente specifice. promotion. Dacă interacționați cu noi pe o platformă de socializare utilizând contul dumneavoastră de social media (de exemplu, Facebook sau Twitter), primim informații personale despre dumneavoastră, cum ar fi numele, adresa de e-mail și sexul dumneavoastră. Orice informații personale pe care le colectăm din contul dvs. de socializare depind de setările de confidențialitate ale contului dvs. de socializare.

2. CUM PRELUCĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu acordul dumneavoastră.

Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale dintr-o varietate de motive, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv:

Pentru a facilita crearea și autentificarea contului și pentru a gestiona în alt mod conturile de utilizator. Putem procesa informațiile dvs. astfel încât să vă puteți crea și să vă conectați la contul dvs., precum și să vă păstrăm contul în stare de funcționare.

Pentru a furniza și a facilita livrarea de servicii către utilizator. Putem prelucra informațiile dumneavoastră pentru a vă oferi serviciul solicitat.

Pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor/a oferi asistență utilizatorilor. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră și pentru a rezolva eventualele probleme pe care le-ați putea avea cu serviciul solicitat.

Pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile, plățile, retururile și schimburile efectuate prin intermediul Serviciilor.

Pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane. Putem prelucra informațiile dumneavoastră atunci când este necesar pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane, cum ar fi pentru a preveni vătămările.

3. PE CE BAZE JURIDICE NE BAZĂM PENTRU PROCESAREA INFORMAȚIILOR DVS.?

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale numai atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valabil (adică, temei legal) pentru a face acest lucru în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dumneavoastră, pentru a ne conforma cu legile, pentru a vă oferi servicii pentru a intra sau pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele noastre legitime de afaceri.

Dacă vă aflați în UE sau Marea Britanie, această secțiune se aplică în cazul dvs.

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și GDPR din Regatul Unit ne solicită să explicăm bazele legale valabile pe care ne bazăm pentru a vă prelucra informațiile personale. Ca atare, ne putem baza pe următoarele baze legale pentru a vă prelucra informațiile personale:

Consimțământ. Putem procesa informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea (adică, consimțământul) de a vă folosi informațiile personale într-un anumit scop. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment. Faceți clic pe  aici  pentru a afla mai multe.

Executarea unui Contract. Putem prelucra informațiile dumneavoastră personale atunci când considerăm că este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră, inclusiv furnizarea Serviciilor noastre sau la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră.

Obligatii legale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi cooperarea cu un organism de aplicare a legii sau cu o agenție de reglementare, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale sau dezvăluirea informațiilor dumneavoastră ca dovadă în litigiile în care suntem implicat.

Interese Vitale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru a vă proteja interesele vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situații care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane.

Dacă vă aflați în Canada, această secțiune vi se aplică.

Putem prelucra informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea specifică (adică, consimțământul expres) de a vă folosi informațiile personale într-un anumit scop sau în situațiile în care permisiunea dumneavoastră poate fi dedusă (adică, consimțământul implicit). Vă puteți retrage consimțământul în orice moment. Faceți clic pe  aici  pentru a afla mai multe.

În unele cazuri excepționale, este posibil ca legea aplicabilă să ne permită să procesăm informațiile dumneavoastră fără consimțământul dumneavoastră, inclusiv, de exemplu:

Dacă colectarea este în mod clar în interesul unei persoane și consimțământul nu poate fi obținut în timp util

Pentru investigații și detectarea și prevenirea fraudelor

Pentru tranzacțiile comerciale, cu condiția să fie îndeplinite anumite condiții

Dacă este inclusă într-o declarație a martorului și colectarea este necesară pentru a evalua, procesa sau soluționa o cerere de asigurare

Pentru identificarea persoanelor rănite, bolnave sau decedate și comunicarea cu rudele apropiate

Dacă avem motive rezonabile să credem că o persoană a fost, este sau poate fi victimă a unui abuz financiar

Dacă este rezonabil să ne așteptăm, colectarea și utilizarea cu consimțământ ar compromite disponibilitatea sau acuratețea informațiilor și colectarea este rezonabilă pentru scopuri legate de investigarea unei încălcări a unui acord sau a unei încălcări a legilor din Canada sau dintr-o provincie

Dacă divulgarea este necesară pentru a respecta o citație, mandat, ordin judecătoresc sau reguli ale instanței referitoare la producerea înregistrărilor

Dacă a fost produs de o persoană în cursul angajării, afacerii sau profesiei sale și colectarea este în concordanță cu scopurile pentru care au fost produse informațiile

Dacă colecția este exclusiv în scopuri jurnalistice, artistice sau literare

Dacă informațiile sunt disponibile publicului și sunt specificate de reglementări

4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRĂMȚIM INFORMAȚIA DVS. PERSONALĂ?

Pe scurt: Putem partaja informații în situații specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele terțe părți.

Furnizori, consultanți și alți furnizori de servicii terți. Este posibil să împărtășim datele dumneavoastră cu furnizori terți, furnizori de servicii, contractori sau agenți („terți”) care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și necesită acces la astfel de informații pentru a efectua această activitate. Avem contracte cu terții noștri, care sunt concepute pentru a vă proteja informațiile personale. Aceasta înseamnă că nu pot face nimic cu informațiile dumneavoastră personale decât dacă le-am instruit să facă acest lucru. De asemenea, ei nu vor împărtăși informațiile dumneavoastră personale cu nicio organizație în afară de noi. De asemenea, se angajează să protejeze datele pe care le dețin în numele nostru și să le păstreze pentru perioada pe care o instruim. Terții cu care putem partaja informații personale sunt după cum urmează:

Publicitate, marketing direct și generare de clienți potențiali

Meta,  Google, Linked In, Klaviyo, Wix and TikTok

Programe de marketing afiliat

2performant și cota de profit

Permiteți utilizatorilor să se conecteze la conturile lor terțe

Cont Facebook, Cont Google, Cont Instagram și contul Tiktok

Servicii de cloud computing

Platforma cloud Google și Wix

Comunicați și discutați cu utilizatorii

Livechat, Facebook Chat și Whats App

Optimizarea conținutului

Încorporare video YouTube, Google Fonts și Google Site Search

Factură și facturare

Stripe, Paypal, Apple și Netopia

Platforme de retargeting

Audiență personalizată Facebook, Facebook Remarketing, Remarketing Google Ads,

Partajare și publicitate în rețelele sociale

Publicitate pe Facebook, Pluginuri sociale Facebook, Publicitate Instagram.

Înregistrarea și autentificarea contului de utilizator

Conectare Facebook și Google OAuth 2.0

Analize web și mobile

Wix Analytics și Google Analytics

Gazduire site

Wix

Testarea site-ului

Google Play Console

De asemenea, este posibil să fie nevoie să partajăm informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:

Transferuri de afaceri. Putem împărtăși sau transfera informațiile dumneavoastră în legătură cu sau în timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți din afacerea noastră către o altă companie.

Afiliați. Putem partaja informațiile dvs. cu afiliații noștri, caz în care le vom solicita acelor afiliați să onoreze această notificare de confidențialitate. Afiliații includ compania noastră-mamă și orice filiale, parteneri de asociere în participație sau alte companii pe care le controlăm sau care sunt sub control comun cu noi.

Parteneri de afaceri. Este posibil să împărtășim informațiile dvs. cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.

5. UTILIZAM COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMAR?

Pe scurt: Putem folosi cookie-uri și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dumneavoastră.

Este posibil să folosim module cookie și tehnologii similare de urmărire (cum ar fi semnalizatoarele web și pixelii) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și despre cum puteți refuza anumite module cookie sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile: renenergy.com/cookies.

6. CUM TRATAM CONECTAREA DVS. PRIN RETELELE SOCIALE SOCIALE?

Pe scurt: Dacă alegeți să vă înregistrați sau să vă conectați la serviciile noastre folosind un cont de social media, este posibil să avem acces la anumite informații despre dvs.

Serviciile noastre vă oferă posibilitatea de a vă înregistra și de a vă conecta utilizând detaliile contului dvs. de social media terță parte (cum ar fi autentificarea dvs. Facebook sau Twitter). Acolo unde alegeți să faceți acest lucru, vom primi anumite informații de profil despre dvs. de la furnizorul dvs. de rețele sociale. Informațiile de profil pe care le primim pot varia în funcție de furnizorul de rețele sociale în cauză, dar vor include adesea numele, adresa de e-mail, lista de prieteni și fotografia de profil, precum și alte informații pe care alegeți să le faceți publice pe o astfel de platformă de socializare.

Vom folosi informațiile pe care le primim numai în scopurile care sunt descrise în această notificare de confidențialitate sau care vă sunt altfel clarificate în cadrul Serviciilor relevante. Vă rugăm să rețineți că nu controlăm și nu suntem responsabili pentru alte utilizări ale informațiilor dumneavoastră personale de către furnizorul de rețele sociale terț. Vă recomandăm să consultați notificarea lor de confidențialitate pentru a înțelege cum colectează, folosesc și partajează informațiile dvs. personale și cum vă puteți seta preferințele de confidențialitate pe site-urile și aplicațiile lor.

7. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Păstrăm informațiile dumneavoastră atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile prezentate în această notificare de confidențialitate, dacă legea nu prevede altfel.

Vom păstra informațiile dumneavoastră personale doar atâta timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă mai lungă de păstrare este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințe fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din această notificare nu va cere să păstrăm informațiile dumneavoastră personale pentru mai mult de douăsprezece (12) luni după încheierea contului utilizatorului.

Atunci când nu avem nevoie de afaceri legitime în desfășurare de a vă procesa informațiile personale, vom șterge sau anonimiza aceste informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom fi în siguranță. stocați informațiile dumneavoastră personale și izolați-le de orice procesare ulterioară până când este posibilă ștergerea.

8. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN MOD SIGUR?

Pe scurt: Ne propunem să vă protejăm informațiile personale printr-un sistem de măsuri organizatorice și tehnice de securitate.

Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizaționale adecvate și rezonabile menite să protejeze securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de a vă securiza informațiile, nicio transmisie electronică prin Internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor fi capabil să învingă securitatea noastră și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice informațiile dvs. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile personale, transmiterea informațiilor personale către și de la Serviciile noastre se face pe propriul risc. Trebuie să accesați Serviciile numai într-un mediu securizat.

9. CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENTIALITATE?

Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE), Regatul Unit (Marea Britanie) și Canada, aveți drepturi care vă permit un acces mai mare la informațiile dvs. personale și un control mai mare asupra acestora.  Puteți revizui, modifica sau închide contul în orice moment.

În unele regiuni (cum ar fi SEE, Regatul Unit și Canada), aveți anumite drepturi conform legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita acces și de a obține o copie a informațiilor dumneavoastră personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) pentru a restricționa prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale; și (iv) dacă este cazul, portabilității datelor. În anumite circumstanțe, este posibil să aveți și dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră personale. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „ CUM PUTEȚI NE CONTACTA ÎN PRIVIND ACEST ANUNȚ? ” de mai jos.

Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

 

Dacă vă aflați în SEE sau Regatul Unit și credeți că prelucrăm ilegal informațiile dumneavoastră personale, aveți, de asemenea, dreptul de a vă plânge la autoritatea locală de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi datele de contact ale acestora aici: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm .

Dacă vă aflați în Elveția, datele de contact ale autorităților de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html .

Retragerea consimțământului dumneavoastră: Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a vă prelucra informațiile personale, care poate fi consimțământ expres și/sau implicit, în funcție de legea aplicabilă, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Vă puteți retrage oricând consimțământul, contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „ CUM PUTEȚI NE CONTACTA ÎN PRIVIND ACEST ANUNȚ? ” de mai jos.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acesteia și nici atunci când legea aplicabilă permite, nu va afecta prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul.

Renunțarea la comunicările de marketing și promoționale: Puteți să vă dezabonați de la comunicările noastre de marketing și promoționale în orice moment făcând clic pe linkul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem sau contactându-ne folosind detaliile furnizate în secțiunea „ CUM PUTEȚI NE CONTACTA ÎN PRIVIND ACEST ANUNȚ? ” de mai jos. Veți fi apoi eliminat din listele de marketing. Cu toate acestea, este posibil să comunicăm în continuare cu dvs. - de exemplu, pentru a vă trimite mesaje legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dvs., pentru a răspunde solicitărilor de servicii sau în alte scopuri non-marketing.

informatii despre cont

Dacă doriți în orice moment să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dvs. sau să vă închideți contul, puteți:

Conectați-vă la setările contului și actualizați-vă contul de utilizator.

La solicitarea dvs. de a vă închide contul, vă vom dezactiva sau șterge contul și informațiile din bazele noastre de date active. Cu toate acestea, este posibil să păstrăm unele informații în fișierele noastre pentru a preveni frauda, a depana probleme, a asista în orice investigație, pentru a ne aplica termenii legale și/sau pentru a ne conforma cerințelor legale aplicabile.

Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor Web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să setați browserul pentru a elimina cookie-urile și pentru a respinge cookie-urile. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre. Pentru a renunța la publicitatea bazată pe interese din partea agenților de publicitate în Serviciile noastre, vizitați http://www.aboutads.info/choices/ . Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Notificarea privind cookie-urile: renenergy.com/cookies.

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la drepturile dumneavoastră de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la office@renenergy.com.

10. CONTROALE PENTRU CARACTERISTICI NU PENTRU URMARE

Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare și aplicații mobile includ o funcție Do-Not-Track ("DNT") sau o setare pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu avea date despre activitățile dvs. de navigare online monitorizate și colectate. În această etapă nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele browserului DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă se adoptă un standard de urmărire online pe care trebuie să-l respectăm în viitor, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.

11. REZIDENȚII CALIFORNIA AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENTIALITATE?

Pe scurt: Da, dacă sunteți rezident al Californiei, vi se acordă drepturi specifice privind accesul la informațiile dumneavoastră personale.

Codul civil din California Secțiunea 1798.83, cunoscută și ca legea „Shine The Light”, permite utilizatorilor noștri rezidenți în California să solicite și să obțină de la noi, o dată pe an și gratuit, informații despre categoriile de informații personale (dacă există) dezvăluite terților în scopuri de marketing direct și numele și adresele tuturor terților cărora le-am partajat informații personale în anul calendaristic imediat precedent. Dacă sunteți rezident în California și doriți să faceți o astfel de solicitare, vă rugăm să ne trimiteți solicitarea în scris, folosind informațiile de contact furnizate mai jos.

Dacă aveți sub 18 ani, locuiți în California și aveți un cont înregistrat la Servicii, aveți dreptul de a solicita eliminarea datelor nedorite pe care le publicați public pe Servicii. Pentru a solicita eliminarea unor astfel de date, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate mai jos și să includeți adresa de e-mail asociată contului dvs. și o declarație că locuiți în California. Ne vom asigura că datele nu sunt afișate public pe Servicii, dar vă rugăm să rețineți că este posibil ca datele să nu fie eliminate complet sau complet din toate sistemele noastre (de exemplu, copii de rezervă etc.).

12. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEST ANUNȚ?

Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare dacă este necesar pentru a rămâne în conformitate cu legile relevante.

Este posibil să actualizăm această notificare de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată actualizată „Revizuită”, iar versiunea actualizată va intra în vigoare de îndată ce este accesibilă. Dacă aducem modificări semnificative acestei notificări de confidențialitate, vă putem notifica fie publicând în mod vizibil o notificare cu privire la astfel de modificări, fie trimițându-vă direct o notificare. Vă încurajăm să examinați frecvent această notificare de confidențialitate pentru a fi informat despre modul în care vă protejăm informațiile.

13. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN PRIVIND ACEST ANUNȚ?

Dacă aveți întrebări sau comentarii despre această notificare, ne puteți trimite un e-mail la office@renenergy.com sau prin poștă la:

RENAISSANCE TRADE MARKET SRL

Strada Paris, Nr. 2A, birou 402

Timișoara, Timiș 300744

România

14. CUM PUTEȚI REVIZIA, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTAM DE LA DVS.?

Pe baza legilor aplicabile din țara dvs., este posibil să aveți dreptul de a solicita acces la informațiile personale pe care le colectăm de la dvs., de a modifica acele informații sau de a le șterge. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să vizitați: office@RenEnergy.ro.

bottom of page